Odpowiedzi

2010-03-27T19:53:30+01:00
Nie wiem czy Ci sie to przyda ale moge dodać chociaż obliczenia
dokładamy równanie sin²x+cos²x=1
prawdziwe dla każdego x∊R
i rozwiązujemy układ równań sinx = 1−√3cosx (podstawiamy to do jedynki trygonometrycznej)
(1−√3cosx)² + cos²x = 1
1 − 2√3cosx + 3cos²x + cos²x = 1
4cos²x − 2√3cosx =0
cosx(4cosx−2√3)=0
cosx = 0 lub 4cosx−2√3=0
Dla
cosx=0
x₀=π/₂ czyli x =π/₂ +2kπ
Dla:
4cosx − 2√3=0
cosx =2√3/4
cosx=√3/2
x₀=π/6 czyli x=π/₆+2kπ
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T20:51:26+01:00
Wykres znajduje się w załączniku.
4 2 4