Odpowiedzi

2010-03-27T19:52:16+01:00
Jastrzębia Góra, 20.07.2010

Kochana Babciu!
Jestem na koloniach nad morzem. Pogoda jest fenomenalna! Dużo zwiedzamy. Byliśmy np. na Westerplatte. Byłam bardzo wzruszona, kiedy usłyszałam prawdziwą historię początku wojny. Woda w morzu jest świetna, a słońce świeci jak marzenie. Wracam za tydzień. Pozdrowienia i całusy dla Ciebie i Agatki.
Kochana wmuczka Paula
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:53:59+01:00

Międzyzdroje,14.07.2010r

Droga Ulu!

W tym roku wakacje spędzam nad morzem.
Całymi dniami jesteśmy
na plaży i plywamy w morzu. Sz.P Urszula Nowacka
Świetnie się bawimy. Grala 57
Serdzecznie 08-114 Skórzec
pozdrawaiam
Tomek