Odpowiedzi

2010-03-27T19:48:53+01:00
Spartańska szkoła - rygorystyczne zasady wcielane w życie i miarowe postępowanie z surowym przetrwaniem.
1 3 1
2010-03-27T19:50:03+01:00
Spartańska szkoła-Jest to nauka, która zwraca bardziej uwagę na sport.Coś w stylu sportowych szkół.Spartanie musieli tam bardzo dużo ćwiczyć. Mieli oni duże ilości dzisiejszego WF-u.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:52:20+01:00
"Spartańska szkoła"- szkoła bardzo trudna, mająca surowe zasady. Nie może być w niej byle kogo. Osoby chodzące do takiej szkoły muszą być wytrwałe. Spartańska szkoła jest to miejsce wymagające poświęcenia.
2 4 2