Z wymienionych gatunków zwierząt i roślin wybierz te, które mogą tworzyć łańcuch pokarmowy w jeziorze. Zrób odpowiedni schemat (po prostu podajcie w odpowiedniej kolejności ^^)
- glony
- stułbia
- krab
- błotniarka stawowa
- ostryga
- krewetka
- rozwielitka
- szczupak
- ukwiał
- płoć
- rak stawowy

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:58:06+01:00
Glony,błotniarka stawowa,płoć,szczupak
2010-03-27T19:59:33+01:00
Moim zdaniem : Szczupak, Krab, Rozwielitka, Glony.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T20:23:31+01:00

glony,stułbia,błotniarka stawowa,płoć,szczupak