Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T14:47:52+01:00
Asteroida B 612 jest bardzo mała. Są tam 3 wulkany z czego 2 aktywne. Na jego planecie jest róża, która ma 4 kolce i klosz. Jest również krzesełko, by Mały Książe usiadł, gdy ogląda zachód słońca. Rosna tam baobaby
39 4 39
2009-10-30T15:05:45+01:00
Na owej asteroidzie zamieszkiwała również piękna róża, którą pielęgnował
i opiekował się. Nie było to jednak proste zadanie, ponieważ kwiat był bardzo wymagający. Należało okrywać go kloszem na noc, chronić od przeciągów, rozmawiać i podlewać. Chłopiec musiał codziennie czyścić trzy wulkany, z których jeden był wygasły. Musiał również wyrywać maleńkie baobaby, które poprzez zaniedbanie rosły na potężne drzewa i rozsadzały swymi korzeniami planetę.
31 4 31