Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T20:10:38+01:00
1.Największa rzeka na świecie, została wymieniona dużo razy w lekturze.
2.Mówiła tak na Stasia, Nel.
3.pan .............., ojciec Nel.

1. NIL
2. STES
3. RAWLISON

HASŁO: .......Nel........ to wierna przyjaciółka Stasia Tarkowskiego - głównego bohatera lektury.

rozwiązanie zaczyna się na "N" na skos w prawy dół
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T20:19:33+01:00
1.Port
2.nasibU
3.Saba
4.sienkiewicZ
5.Chamis
6.pusZcza
7.rAwlinson


1.... Said - miejsce w którym zaczyna się akcja powieści
2.murzyński służący Lindego,który po śmierci swego pana ruszył w dalszą podróż z dziećmi.
3. imię psa Nel
4.Nazwisko Autora książki ,, W pustyni i w puszczy''
5.Jeden ze służących Tarkowskiego i Rawlinsona
6.Pustynia i ...
7.Nazwisko Nel
1 5 1