Witam !!

to zadanie nie dotyczy szkoły polega ono na tym że mam program blutooth i chce przesłać zdjecie z komórki na komputer gdy przesyłam na telefonie pisze wysłano ale ja nie moge tego nigdzie znalesc na kompie pomocyy nie wiem gdzie to jest nan rym programie prosze pillneee!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T20:06:25+01:00
Wejdz w moj komputer i taką ikonke z wyszukiwaniem i wpisz nazwe tego co wysyłałes/wysyłałas i powinno odnalezc jesli sie przesłało
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T20:07:22+01:00
Poszukaj tego zdjecia tam gdzie masz duzo swich zdjec zapisanych w jakims swoim folderze
pozdrawiam
1 1 1
2010-03-27T20:11:47+01:00
Wejdź w start i tam masz wyszukaj.Kliknij i wpisz nazwę zdjęcia którą masz w komórce.Powinno pomóc:)
3 2 3