Odpowiedzi

  • ewer
  • Początkujący
2010-03-27T20:11:28+01:00
1/20-30x/20+44/20=5x/20-28/20
1/20-30x/20+44/20-5x/20+28/20=0
73/20-35x/20=0 <=>75/20-35x/20 = 0
73/20=35x/20 |20
73=35x
x=73/35
x=2 i 3/35
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T20:14:09+01:00
Zad1
1/20 - 3x/2 + 2 i 1/5 = x/4 - 7/5 / -1/20

-3x/2 + 2 i 1/5 = x/4 - 7/5 - 1/20 / -x/4

-3x/2 + 2 i 1/5 - x/4 = -7/5 - 1/20 / - 2 i 1/5

-3x/2 - x/4 = -7/5 - 1/20 - 2 i 1/5

-30x / 20 - 5x/20 = - 28/20 - 1/20 - 44/20 / *20

-30x - 5x = -28 - 1 - 44

-35x = -73 /:(35)

x= 73/35

x= 2 i 3/35
poprawione proszę bardzo
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T20:17:38+01:00
1/20 - 3x/2 + 2 i 1/5 = x/4 - 7/5 / -1/20
-3x/2 + 2 i 1/5 = x/4 - 7/5 - 1/20 / -x/4
-3x/2 + 2 i 1/5 - x/4 = -7/5 - 1/20 / - 2 i 1/5
-3x/2 - x/4 = -7/5 - 1/20 - 2 i 1/5
-30x / 20 - 5x/20 = - 28/20 - 1/20 - 44/20 / *20
-30x - 5x = -28 - 1 - 44
-35x = -73 / : (-35)
x= 73/35
x= 2 i 3/35

ps. mam na 100 dobrze bo robila moja siostra która studiuje matme ;)
1 5 1