Odpowiedzi

2010-03-27T21:45:54+01:00
Nazywam się Natalia i chodzę do 2 klasy gimnazjum. W tym roku bardzo chciałabym jechać na wakacje za granicę jednak nie mam odpowiedniej ilości pieniędzy. Podjęłabym się dorywczej pracy na wakacje np. mogłabym pilnować dzieci lub posprzątać komuś w mieszkanie. Natalia Klapka.

Kontakt: Juliana Tuwima 5/4 78-890 Słupsk
Nr telefonu: 500 123 456
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • JOOG
  • Początkujący
2010-03-27T21:48:01+01:00
Jan Markowski
ul. Krasińskiego 59h/25 Owoce i warzywa S.A
71-447 Szczecin ul. Jagiellońska 45/4
71-445 Szczecinie



Szanowni Państwo!

Z ogłoszenia nr 2324, zamieszczonego w dodatku o pracy “Rzeczpospolitej” z 11.06.10r. , dowiedziałem się, iż poszukują państwo kandydata na stanowisko sprzedaży warzyw i owoców w trakcie zbliżających się wakacji. Poszukuje takiej pracy, a podjęcie je w Państwa firmie dałoby mi możliwość zdobycia nowych kwalifikacji i byłoby zgodne z moimi predyspozycjami oraz z dotychczasowym doświadczeniem zawodowym.

W trakcie nauki w szkole podstawowej byłem osobą która zajmowała się organizowaniem różnego rodzaju wydarzeń np. sprzedaży ciast, czy organizowania loterii. Te wydarzenie cieszyły się zawsze bardzo dużym powodzeniem, a mi dzięki temu udało się zdobyć doświadczenie w handlu. Ponadto razem z klasą uczestniczyliśmy w projekcie pt. “ Handel i giełda od małego”, który również bardzo mi pomógł. Teraz umiem przewodzić grupie, współpracować oraz organizować czas sobie i innym.

Doświadczenie zawodowe zdobywałem również podczas prac wakacyjnych w sklepie u wujka oraz w innych firmach( roznoszenie ulotek w ferie). Spełniam także inne, sformułowanie w ogłoszeniu wymagania: jestem młody( 15 lat) i dyspozycyjny. Szybko się uczę i chętnie podejmuje nowe wyzwania.

Chciałbym wykorzystać te atuty w pracy z korzyścią i dla firmy i dla mojego rozwoju zawodowego. Jeżeli moje kwalifikacje okażą się wystarczające, proszę o kontakt i wyznaczenie dogodnego dla państwa terminu.

Z wyrazami szacunku,
Jan Markowski
Sam robiłem i dostałem za to 5
8 3 8