Mam prośbę:

Potrzebuje 5 atrybutów mikołaja z opisami, dwa już mam potrzebuję jeszcze 3.
Oto te dwa na przykład.
* Śnieżne sanie – prędkość, którą rozwija ta maszyna jest zadziwiająca - ponoć tylko trochę wolniejsza od F16, ale za to o wiele bardziej bezpieczna, cicha i niepodatna na skutki turbulencji ( co jest szczególnie istotne podczas śnieżnych zamieci). Poza tym, jest to pojazd w pełni ekologiczny, napędzany siłą mięśni niezawodnych reniferów, dzięki czemu nie wytwarza on nadmiernych ilości CO2, co pozwala jego właścicielowi w dzisiejszych czasach być trendy ( o „spalinach” wytwarzanych przez renifery nie będę pisał, najważniejszą ich cechą jest to, że nie przyczyniają się do rozwoju dziury ozonowej) * Worek z prezentami - prawdopodobnie najważniejszy z mikołajowych atrybutów.
Zawiera on wszystko to czego sobie życzą ludzie.

Dam naj, tylko proszę szybko, bo ta dzisiaj! ; D

2

Odpowiedzi

2010-03-27T20:15:31+01:00
*Renifery- główny napęd sań. Muszą ponadto ciągnąć ciężkie sanie pełne prezentów.
*Małe Elfy- małe pomocniki św. Mikołaja. Bez nich praca mikołaja była by cięższa, bo kto by miał pakować tyle prezentów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T20:29:44+01:00
Renifery-musialy ciagac sanie z mikolajem i prezentami
Oto imiona Reniferów Św.Mikołaja

Comet - Kometek
Blitzen- Błyskawiczny
Dasher- Fircyk
Cupid- Amorek
Dancer- Tancerz
Prancer- Pyszałek
Vixen- Złośnik
Donner- Profesorek
Rudolph- Rudolf Czerwononosy

Ubiór-

Kurtka
Z czerwonego materiału wykończonego białym futerkiem. Zapinana pod samą szyję, na wielkie białe guziki. Rękawy z wywiniętymi białymi mankietami.
Spodnie
Także czerwone. Głębokie, wpuszczane kieszenie po bokach. W pasie spodnie sa opięte na wystającym brzuchu (każdy prawdziwy Święty Mikołaj ma wystający brzuszek, każdy Święty Mikołaj to prawdziwy łakomczuszek).
Włosy, broda i wąsy
Włosy, wąsy i broda muszą być długie i mieć biało-srebrny kolor.
Czapka
Czerwona wykończona białym futerkiem. Na czubku biały pompon.
Pas i buty
Pas powinien być szeroki i czarny, buty wysokie z cholewami także czarne.

elfy-pomocnicy sw. mikolaja (pakuja prezenty, laduja je na sanie) przepraszam, ze o elfach tak malo ale nie mam pomyslu;//