Żołędzie kture lezą jesienią pod dębem na wiosne wykiełkuą tworząc gęstwinę złożoną z kilkunastu siewek
a)O co będą konkurować ze sobą siewki dębu ??
.......................................................
b)Wymień prawdopodobne przyczyny śmierci siewek dębu!!
.....................................................................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T20:13:14+01:00
A)O co będą konkurować ze sobą siewki dębu ??
O światło, pożywienie i miejsce
b)Wymień prawdopodobne przyczyny śmierci siewek dębu!!
niedobur swiatła, pożywienia i miejsca oraz trucizna ( dęby wytwarzają substancję która zabija rośliny żyjące od niego ok.3 m )
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T20:15:36+01:00
ODPOWIEDZI:

A) siewki dębu będą konkurować z zołędziami.
B) Przyczyny smierci siewek dębu to np. silnie może porażać mączniak.
2 3 2
2010-03-27T20:44:30+01:00
Młode siewki będą konkurować przede wszystkim o światło,która szybciej urośnie ta przetrwa (zagłuszy inne siewki) .Jeśli nie będą miały światła zginą.
2 5 2