Jak brzmi poprawniej to zdanie : "między końcem marca a końcem kwietnia"
"between late March and late April" CZY "between the end of March and the end of April" ??
proszę o pomoc kogoś kto się na tym zna i ma jakieś pojęcie o angielskim a nie kogoś kto strzeli bo tak mu się wydaje...

3

Odpowiedzi

2010-03-27T20:15:21+01:00
2010-03-27T20:16:07+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T20:17:23+01:00
Będzie between the end of march and the end of april
bo between to między
a the end of to końcem