Odpowiedzi

2010-03-27T20:26:58+01:00
*KRAJU
1. "Fundacja TVN nie jesteś sam"- ta fundacja zbiera pieniądze na rzecz dzieci chorych
2. "WOŚP"- prowadzący- Jerzy Owsiak. Od lat są zbiórki pieniędzy na profesjonalny sprzęt do szpitali oraz dla dzieci z różnymi ciężkimi chorobami.
3."Polsat"- ogólnopolska fundacja z siedzibą w Warszawie mająca na celu udzielanie pomocy osobom niepełnosprawnym, chorym dzieciom i ich rodzicom. Pozarządowa organizacja pożytku publicznego.
32 4 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T20:32:12+01:00
Na terenie kraju :
Stowarzyszenia :
- Stowarzyszenia Pomocy Bezdomnym,
- Polskie Stowarzyszenie Filmu Naukowego,
- Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych
Fundacje :
- Fundacja Kultury Europejskiej,
- Fundacja Forda,
- Fundacja-Nagroda Nobla.

Na terenie powiatu Kielce:
Stowarzyszenia:
-Świętokrzyskie Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych,
-Stowarzyszenie Sołtysów Ziemi Kieleckiej,
- Stowarzyszenie Artystów i Plastyków Świętokrzyskich.
Fundacje:
- Fundacja Agencja Rozwoju Regionalnego,
- Fundacja Rozwoju Demokracji,
- Fundacja "PRZYJAZNY DOM DZIECKA".
14 4 14