Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T20:23:37+01:00
Widzę, że masz to co ja - tylko, że dla chętnych.
I mam o klasie. Może to? xD

Niby tacy dorośli,
a dziecinne myśli macie.
Wybaczcie, ale wiedzy gimnazjalisty.
To na pewno nie posiadacie.

Haha xD teraz wymyślałam.
2010-03-27T21:04:47+01:00
Mały ptaszek leciał z rana
Bo podłoga jest zalana.
Był też bardzo głodny więc,
Zapowiedział: guzik, bęc.
heh ;p