Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T20:25:14+01:00
Nie jest ludzkim uosobieniem szczęścia.
Pamiętacie jak ta dziewczyna została ranna? czy ktoś z tej wierzy babel jej pomógł ? ja sobie nie przypominam.
podstawą szczęscia jest miłość, przyjaźń i rodzina.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T20:27:04+01:00
Jak dobrze wiemy wieża babel była budowana przez ludzi, którzy koniecznie chcieli pokazać Bogu że mogą go pokonać (przewyższyć). Bóg ukarał ich, mieszając języki jakimi mówili. Nie mogąc się dogadać, rzucali w siebie Hamburgerami xD A tak na serio. Po prostu się rozeszli, a wieża została. Wieża babel charakteryzuje ludzką chciwość,zazdrość, wywyższenie, porównanie się z Bogiem. Myślę że ludzkie nieszczęście także, w końcu oni mogli zostać poddani znacznie gorszej i okrutnej karze. Jednak to było coś w rodzaju upomnienia od Boga,mieli szczęście. Ale ta wież daje nam do rozumienia, że ludzie są w stanie zrobić wszystko by uzyskać upragniony cel. Z ludzkim nieszczęściem nie bardzo mi się to widzi określenie, raczej chciwość, ale też się to nadaje ;)/
5 3 5