1.Uzupełnij zdania.
Najbardziej zróżnicowana struktura narodowościowa występuje w ..................

Państwem niemal jednolitym pod względem narodowościowym jest ...................
2.Napisz, czy zróżnicowanie narodowościowe ma wpływ na sytuację społeczno-gospodarczą i polityczną w tym państwie.Uzasadnij swoją odpowiedź.

2

Odpowiedzi

2009-10-30T15:20:37+01:00
1.Uzupełnij zdania.
Najbardziej zróżnicowana struktura narodowościowa występuje w Chorwacji

Państwem niemal jednolitym pod względem narodowościowym jest Słowenia
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Igo
  • Rozwiązujący
2009-10-30T21:08:51+01:00
Uzupełnij zdania.
Najbardziej zróżnicowana struktura narodowościowa występuje w Chorwacji
Państwem niemal jednolitym pod względem narodowościowym jest Słowenia

Zróżnicowanie narodowościowe ma wpływ na sytuację społeczno-gospodarczą i polityczną w tym państwie. Zróżnicowanie narodowościowe przyczyniło się między innymi do wybuchu wojny domowej.
4 2 4