Odpowiedzi

2010-03-27T20:52:37+01:00
- kompas
- nawet zegarek
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T20:58:34+01:00
Popieram gościa zegarek pomaga, trza go tylko dobrze ustawić :poziomo a potem obracać godzinową wskazówką w stronę słońca i umieścić patyczek, no kompas też, ale rowy są też <ale chyba nie za bardzo nowoczesne, nie? ;D> można też po śniegu na domach < na dachach szybciej się topi ze strony południowej aniżeli północnej>, można też na podstawie zegarka i księżyca <ustawiamy 12.oo w stronę księżyca myślę ze pomogłam xD
1 5 1