Odpowiedzi

2010-03-27T20:54:17+01:00
Wzór: a²√3/4

czyli:
a) 8²√3/4=16√3
b)10²√3/4=25√3
c)2²√3√3/4=3
d)5²√2√3/4=25√6/4
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T21:00:01+01:00
LaraCroft21 ma podpunkt c) i d) źle, bo gdy a=5√2 do potęgi drugiej to bierze się to w nawias:
(5√2)²=5²*√2²=25*2=50 ←jest dobrze
5²√2=25√2 ←źle, bo √2 też powinien zostać podniesiony do potęgi drugiej

P = a²√3/4 ←WZÓR NA POLE TRÓJKĄTA RÓWNOBOCZNEGO
a) 8²√3/4=
64√3/4=cm²
16√3
b)10²√3/4=
100√3/4=
25√3cm²
c)(2√3)²√3/4=
12√3/4=
3√3cm²
d)(5√2)²√3/4=
50√3/4=
12,5√2cm²
3 5 3
2010-03-27T21:16:19+01:00
Wzór:
a(kwadrat) pierwiastek z trzech przez 4.

a) zamiast a podstawić 8.
= 16 pierwiastków z trzech.
b) zamiast a podstawić 10.
= 25 pierwiastków z trzech.
c) zamiast a podstawić 2 pierwiastki z 3.
(2pierwiastki z trzech) do kwadratu razy pierwiastek z trzech / dzielone przez 4.
= 3 pierwiastki z trzech.
d) zamiast a podstawić 5 pierwiastków z 2.
=12,5 pierwiastków z trzech.
4 2 4