Odpowiedzi

2010-03-27T20:55:21+01:00
Jest-czasownik
jutrzejszym-przymiotnik
kinie-rzeczownik
tańczenie-czasownik
bardzo-przyimek
przyjemnym-przymiotnik
zajęciem-rzeczownik
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T21:06:50+01:00
Jest - czasownik
jutrzejszym -
kinie- rzeczownik
tańczenie - rzeczownik
bardzo - przysłówek
przyjemnym - przymiotnik
zajęciem - rzeczownik
dla - przyimek
które -

Więcej nie wiem :)