Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T21:22:37+01:00
1. a)Program I TVP
b)11:20
c)33
d)1999 r.
2.a)około 15 minut
b)około 30 minut
c)55 minut
d)15:45
e)2010-1997=13 late temu
3.4 programy
4.a)12:10--->13:50 =100 minut czyli 1 h 40 min
Odp. Ania spędziła 1 h 40 min przed telewizorem
b)12:10--->12:45 =35 minut
13:10--->14:50 = 1h 40 minut
35min + 1h 40min=2h 15 min
Odp.Janek spędził przed telewizorem 2h 15 min.
5.1h 10min=70 min
Scooby...-25 min
Szkoła złamanych...-45 min
Odp. Tomek nagrał seriale: Scooby... i Szkoła złamanych...
6.20:15--->22:10 =1h 55min
22:40--->00:30 =1h 50min
1h 55 min + 1h 50 min =3h 45 min
Odp. Filmy trwały łącznie 3h 45 min.


PS. Mam nadzieję, że wszystko jest dobrze.. W zad. 5 w odpowiedzi dopisz sobie do końca te tytuły.. Ja napisałam tylko początek, żeby było wiadomo..
21 4 21
2010-03-27T21:23:28+01:00
1a: Spektakl Teatru Telewizji był w TVP 1
1b: Magazyn Kręcioła rozpoczął się o 11:20
1c: Wyświetlono 33 odcinek.
1d: Ogniem i Mieczem nakrcono w 1999.
2a: Magazyn Parapet trwał mniej więcej 35 minut.
2b: Lista przebojów trwała 20 minut.
2c: 55 minut.
2d: o 15:45
2e: serial ten nakręcono 13 lat temu.
3: 4 programy
4a: 13:50- 12:10= 100 minut= 1godzina i 40 minut
Odp: Ania spędziła przed telewizorem 1 godzinę i 40 minut.
4b: 12:45- 12:10= 35 minut
14:50-13:10= 110 minut
110 min+35min= 145min czyli 2 godziny i 25 minut
Odp: Janek spędził przed telewizorem 2 godziny i 25 minut.
10 3 10