Odpowiedzi

2010-03-27T20:56:16+01:00
Zaostrzyć kary za wagary, sprawić aby dyrektor szkoły chodził w miejsca gdzie się wagaruje nałogowo itp

Mam nadzieję, że pomogłem. :)
2010-03-27T20:59:28+01:00
Właściwie nic nie da się zrobić - to jak walka z wiatrakami. I dobrze ;);) Można jednak wprowadzić środki zapobiegawcze, np.:

- Postawić przy wyjściu ze szkoły sprzątaczkę, która by bez zwolnienia nie wypuściła ucznia.
- Wprowadzić weryfikację podpisów (poprosić rodziców na zebraniu o wzory, by później weryfikować na zwolnieniach)

To by było na tyle...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T21:00:05+01:00
Trzeba robić ciekawe tematy - no chociaż trudno zeby to sie udało
ale np. łączyć troche zabawe z nauką
podzielić uczniów na grupy i zadać prace na poszczególne tematy i która grupa pierwsza to zrobi dostanie piątke czy coś w tym stylu .