Odpowiedzi

2010-03-27T21:01:58+01:00
54 punkty – x%
75 punkty – 100%
12 zadań =60 punktów odjąć po dwa punkty za pozostałe zadania Czyli odjąć 6
Czyli 60 - 6= 54
Czyli rozwiązał 12 zadań
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T21:03:24+01:00
X - prawidłowe odpowiedzi
y- błędne odpowiedzi

x+y=15
5x-2y=54

x=15-y
5x-2y=54

5(15-y)-2y=54
75-5y-2y=54
-5y-2y=54-75
-7y=-21
y=3

x+3=15
x=15-3
x=12
1 5 1
2010-03-27T21:07:01+01:00
X+y=15
5x-2y=54

x=15-y
5(15-y)-2y=54

x=15-y
75-5y-2y=54

x=15-y
-7y=54-75

x=15-y
-7y= -21

x=15-y
y=3

x=15-3=12

x=12------------>dobre rozwiązania
y=3------------->złe rozwiązania lub brak wypowiedzi
2 5 2