Odpowiedzi

2010-03-27T21:06:44+01:00
Na Herbie warszawy jest syrena która ma w dłoniach miecz i tarcz jest ona na czerwonym tle a na asamej górze jest złota korona
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T21:07:23+01:00
Herbem Warszawy jest kobieta z ogonem ryby. Trzyma tarczę oraz szablę.Barwy ciała i ogona rybiego naturalne, włosy, szabla i tarcza złote. Na samej górze znajduje się korona.Herb jest na czerwonym tle.
5 2 5
2010-03-27T21:07:25+01:00
Herb warszawy przedstawia syrenkę z tarczą i mieczem w ręku na czerwonym tle.Ma złote włosy a nad jej głową jest duża też złota korona.
2 3 2