Odpowiedzi

2010-03-27T21:11:08+01:00
No słownik liczy 2322 strony. To zadanie logiczne.
Liczę na naj :-)
5 1 5
2010-03-27T21:25:02+01:00
Odp:Słownik liczy 2322 strony!
115 4 115
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T21:41:40+01:00
Słownik ma 810 stron

Chodzi o to, że użytkownicy przyjęli, że chodzi o LICZBY, a nie o CYFRY.
mamy:
9 stron jedno cyfrowych
90 stron dwu cyfrowych
w sumie 9 +(90*2)=189 cyfr
2313-189=2133 cyfr pozostałych
dzielimy ten wynik na strony 3 cyfrowe
2133:3=711 liczb czyli 711 stron
w sumie 9+90+711=810 stron:)

mam nadzieję, że pomogłam
3 5 3