Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T21:23:11+01:00
A=(1,5) i B=(-2,-4)
a) 5=a+b
-4=-2a+b

b=5-a
-4=-2a+5-a

3a=9
a=3
b=2

y=3x+2

b) 0=3x+2
3x=-2
x=-⅔

funkcja ta jest rosnąca, gdyż współczynnik a jest dodatni.
1 5 1
2010-03-27T21:32:40+01:00
A=(1,5) i B=(-2,-4) y=ax+b :
a){5=1a+b/ *(-1)
{(-4) =(-2)a+b
{(-5)=(-1)a-b
+{(-4)=(-2)a+b
______________
{ (-9)=(-3)a
a=3
5=1*3+b
5-3=b
{b=2
{a=3
jej wzór: y=3x+2
b)y=3x+2
3x+2=0
3x=-2
x=-2/3
a>0
a=3>0 f.rosnąca