Odpowiedzi

2010-03-27T21:23:08+01:00
Raczej już nigdzie, łacina to język 'martwy'.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T21:27:39+01:00
Z mojego atlasu, vademecum itp. itd. wynika, że po łacinie nie mówi się nigdzie. może gdzieś tak, ale napewno na niewielką skalę.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-27T22:19:10+01:00
Polacinie. Obecnie - nigdzie. Lacina to jezyk wymarly. Jest uzywany np. w terminologii medycznej, w botanicei biologii dla scislego, miedzynarodowego oznaczenia gatunkow.
3 5 3