Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T21:41:00+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) Sr₃(PO₄)₂.......fosforan(V) strontu

b) Al(NO₃)₃.......azotan(V) glinu

c) (NH₄)₂CO₃...węglan amonu
2010-03-27T21:41:56+01:00
A) Sr3(PO4)2 - fosforan(V) strontu
b)Al(NO3)3 - azotan(V) glinu
c)(NH4)2CO3 - węglan amonu

;)