Odpowiedzi

2010-03-27T21:45:55+01:00
A ) I -8+6-16 I = -18
b) I 12,5 +6-14,5 I = 4
c) I 0,5 *(-12-5)-10 I = 0,5 * (-17) - 10 = -8,5 -10 = -18,5
d) I 10-0,5*20+20 I = 10- 10+20 = 20

licze na naj ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T21:50:39+01:00
A ) I -8+6-16 I =-2-16=-18
b) I 12,5 +6-14,5 I =18,5-14,5=4
c) I 0,5 *(-12-5)-10 I =0,5*-17-10=-8,5-10=-18,5
d) I 10-0,5*20+20 I =10-10+20=0+20=20

Licze na najlepsze:).
1 5 1