Odpowiedzi

2009-10-30T15:28:13+01:00
Mój chłopak jest maminsynkiem. Patrzy on na swoja mame bezkrytycznym wzrokiem. nie wiem czy o to chodzi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T15:29:18+01:00
Np.:
Dziś nie pójde do szkoły, bo nienauczyłam się do sprawdzianu.
Jestem tchórzem nad tchórzami, ponieważ boję się dzisiejszego szczepienia, i dzisiejszej odpowiedzi z Polskiego przy tablicy.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
2009-10-30T15:31:15+01:00
Nie pójdę na andrzejki, z powodu tak wielu wad.
Gdy słyszę jak coś się puszy, od razu przechodzą mnie ciarki.