Odpowiedzi

2010-03-27T22:58:13+01:00
2010-03-27T22:58:28+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T22:58:56+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
K2CO3 węglan potasu
B) 6