Odpowiedzi

2010-03-27T23:01:22+01:00
(2,4-²/₃):(0,4-¹/₃)-0,8:(¹/₄)²=
(24/10-⅔)/(4/10-⅓)-(8/10)/(1/16)=
(72/30-20/30)/(12/30-10/30)-8/10*16=
(52/30)/(2/30)-64/5=
52/30*30/2-64/5=
52*½-64/5=
26-64/5=
130/5-64/5=66/5

66/5*0,3=
66/5*3/10=
99/25=3,96

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T23:06:02+01:00
(2,4-²/₃):(0,4-¹/₃)-0,8:(¹/₄)²= (26/15):(1/15)-0,8:(1/16) =
26-64/5 = 26-12,8 = 13,2
30%*13,2 = 30/100*132/10 = 396/100 = 3,96
1 5 1