1.zapisz nie używając kreski ułamkowej
a)3/10=0,3
b)5 ⁹/₁₀=
c)1 ⁷⁷/₁₀₀₀=
d)1 ²⁷/₁₀₀=
E)6 ⁶/₁₀₀₀₀


2.podkreśl te liczby ,które mają cyfrę 8 w rzędzie:
a)części setnych: 82,8 4,78 0,083 1,008 80,08 2,185
b)części dziesietych: 24,8 3,08 0,807 1,183 80,808 8,78
c)części tysięcznych: 2,831 5,083 7,108 0,008 808,8 56,78

3

Odpowiedzi

2010-03-27T22:58:09+01:00
A)3/10=0,3
b)5 ⁹/₁₀=5,9
c)1 ⁷⁷/₁₀₀₀=1,077
d)1 ²⁷/₁₀₀=1,27
E)6 ⁶/₁₀₀₀₀ 6,0006

a)części setnych: 4,78 0,083 80,08 2,185
b)części dziesietych: 24,8 0,807 80,808
c)części tysięcznych: 2,831 808,8
2 5 2
2010-03-27T22:59:57+01:00
B) 5,9
c) 1,077
d) 1,27
e) 6,0006

2.
a) 4,78 0,083 80,08 2,185
b) 24,8 0,807 80,808
c) 7,108 0,008
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T23:02:44+01:00
Zadanie 1.
A.0,3
B.5,9
C.1,077
D.1,27
E.6,0006

zadanie 2.
A.4,78 0,083 80,08 2,185
B.24,8 0,807 80,808
C.7,108 0,008


Mam nadzieję, że pomogłam:))
Polecam się na przyszłość;]]
pozdrawiam
4 3 4