Odpowiedzi

2010-03-27T23:06:50+01:00
NIE
NIE
NIE
NIE
NIE

PS. Pytanie jest formie "czy x=y". Na takie pytanie można odpowiedzieć TAK lub NIE. Jako że w żadnym z wymienionych przypadków x≠y odpowiedziałem wszędzie NIE, a zatem proszę nie oceniać mojej odpowiedzi na 1 ani nie zgłaszać spamu, gdyż moja odpowiedź jest prawidłowa.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T23:07:15+01:00
2000 Ω to 2kΩ
5kW to 5000 W
2 A to 2000mA
72km/h to 20 m/s
0,8t to 800kg
1 5 1
2010-03-27T23:18:56+01:00