Przetłumacz ( i popraw błędy jeśli są):
K: Guten Tag!
S: Guten Tag. Kann ich Ihnen helfen?
K: Ich brauche hose.
S: Welche Größe?
K: 42.
S: Wie finden Sie denn diese hier?
K: Haben Sie solche auch in schwarz?
S: Ja, bitte Schön.
K: Wo kann ich anprobieren?
S: Ja
K: Wo ist die Umklleidekabme?
S: Da drusben links.
K: Danke
S: Und passt sie gut?
K: Ja, sehr gut. Was kostet sie?
S: 30 Euro. Sie bezahlen an der Kasse
K: Danke schön.
S: Vielen Dank.
K: Auf Wiedersehen.
S: Auf Wiedersehen.

Napisz coś podobnego na temat kupna jakiś produktów spożywczych. (z tłumaczeniem)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T23:15:30+01:00
K dzien dobry!
s dzien dobry, w czym moge pomoc?
K potrzebuje spodni
s jaki rozmiar?
k 42
s jakie pan szuka?
k macie takie koloru czrnego?
s tak, bardzo prosze
k czy moge je przymierzyc?
s tak
k gdzie jest przymierzalnia?
s tam skrec w lewo
k dziekuje
s pasuja?
k tak, bardzo dobre.Ile kosztuja?
s 30 euro. prosze zaplacic przy kasie
k bardzo dziekuje
s prosze bardzo
k do widzenia
s do widzenia

Niestety nie mam czasu aby napisac dalsza czesc ale prosze, masz przynajmniej to:))
2010-03-27T23:24:44+01:00
K: Dzień dobry!
S: Dzień dobry. Mogę Pan/i w czymś pomóc?
K: Potrzebuje spodni.
S: Jaki rozmiar?
K: 42.
S: Jak się podobają Panu\i te tutaj?
K: Macie może te spodnie w czarnym kolorze?
S: Tak. proszę.
K: Gdzie mogę je przymierzyć?
(powinno być jak już: Czy mogę je przymierzyć?
czyli: Kann ich sie anprobieren?)
S: Tak
K: Gdzie jest przymierzalnia?
S: Tutaj zaraz w lewo.
K: Dziękuje.
S: I jak, pasują?
K: Tak, bardzo dobrze. Ile kosztują?
S: 30 Euro. Płaci Pan/i przy kasie.
K: Bardzo dziękuje.
S: Dziękuje.
K: Nara.
S: Nara. :D