1.WYJAŚNIJ, DLACZEGO PRZYSSAWKA NIE ODPADA OD GŁADKIEJ ŚCIANY.
2.MASZ PLASTIKOWĄ BUTELKĘ PO WODZIE MINERALNEJ. WYJAŚNIJ, JAK UDOWODNISZ, ŻE ZNAJDUJE SIĘ W NIEJ POWIETRZE. CO NALEŻY ZROBIĆ Z PLASTIKOWĄ BUTELKĄ PRZED WRZUCENIEM JEJ DO POJEMNIKA NA ŚMIECI I DLACZEGO?
POMOCY!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2009-10-30T15:34:54+01:00
Bo gladka csinia trzyma powietrze - jest stźelna
najpierw zwaze nie zgnieciona
zgniote ja poczym zwaze - wtedy nie bedzie tam powetrza
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T16:26:38+01:00
1. Wytwarza się w niej podciśnienie, które ją przytrzymuje (chyba)
2.
a)Najpierw należy zważyć zakręconą butelkę, a potem pociąć ją na kawałki i wtedy zważyć. Drugi pomiar będzie mniejszy o masę powietrza.
b)Przed wrzuceniem butelki do śmietnika należy ją zgnieść, aby zajmowała mniej miejsca na wysypisku itd. (Ja bym tak napisał).

2 4 2