Odpowiedzi

2010-03-28T00:01:06+01:00
CaCO₃ + 2HCl → CaCl₂ + CO₂ + H₂O
2010-03-28T00:01:18+01:00
CaCO₃+ 2 HCl->H₂CO₃+CaCl₂
Reakcja zobojętniania
Proszę;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T00:09:41+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
CaCO₃ + 2HCl----->CaCl₂ + CO₂ + H₂O
1 5 1