Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T00:14:04+01:00
B. Kwaśnym, bo pH jest mniejsze od 7

2010-03-28T00:16:00+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
B. Kwaśnym
2010-03-28T00:16:09+01:00
4-5 to odczyn kwaśny wiec odp B