Odpowiedzi

2009-10-30T15:35:57+01:00
L.poj.
M - zielony liść
D-zielonego liścia
C-zielonemu liściowi
B-zielonego liścia
N-zielonym liściem
Msc-zielonym liściu
W-zielony liściu!

l.mn.
M-zielone liście
D-zielonych liściów
C-zielonym liściom
B-zielone liście
N-zielonymi liściami
Msc.-zielonych liściach
W-zielone liście
8 3 8
2009-10-30T15:37:18+01:00
M. zielony liście
D.zielonego liścia
C. zielonemu liściowi
B.zielonego liścia
N.zielonym liściem
Ms.zielonym liściu
W. zielony liściu
l. mn.
M. zielone liście
D. zielonych liści
C. zielonym liściom
B.zielonych liści
N. zielonymi liśćmi
Ms. zielonych liściach
W. zielone liście
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T15:45:49+01:00
L.poj.
M. zielony liść
D. zielonego liścia
C. zielonemu liściu
B. zielonego liścia
N. zielonym liściem
Ms. zielonym liściu
W.zielony liściu

l.mn
M. zielone liście
D. zielonych liści
C.Zielony liściom
B.zielone liście
N.zielonymi liśćmi
Ms. zielonych myślach
W. Zielone liście