Odmienie przez przypadki :
bezkrytycznie, hegemonii, puszy, hardrockowego, propagondzie, niepojde, andrzejki, widzimisie, maminsynkiem, tchorzem, zadna, przeciwwage, wadom.

wyrazy te co mozna odmienic przez przymadki to prosze odmienic a te co nie to zostawic:ppp

3

Odpowiedzi

2009-10-30T15:52:15+01:00
l.poj.
M. propaganda przeciwwaga wada
D. propagandy przeciwwagi wady
C. propagandzie przeciwwadze wadzie
B. propagandę przeciwwagę wadę
N. propagandą przeciwwagą wadą
Msc. propagandzie przeciwwadze wadzie
W. propagando przeciwwago wado
l.mn
M. propagandy przeciwwagi andrzejki wady
D. propagand przeciwwag andrzejek wad
C. propagandom przeciwwagą andrzejkom wadom
B. propagandy przeciwwagi andrzejki wady
N. propagandami przeciwwagami andrzejkami wadami
Msc. propagandach przeciwwagach andrzejkach wadach
W. propagandy przeciwwagi andrzejki wady


Niestety tylko tyle wiem, ale mam nadzieję, że przynajmniej w tych pomogłam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-30T16:18:44+01:00
Wyrazy nieodmienne: bezkrytycznie, puszy (jest to czasownik, więc nie może odmieniać się przez przypadki), nie pójdę (też czasownik), widzimisię (raczej się nie odmienia)

M. hegemonia, hardrockowy, propaganda, andrzejki, mamisynek, tchórz, żadna, przeciwwaga, wady

D. hegemonii, hardrockowego, propagandy, andrzejek, mamisynka, tchórza, żadnej, przeciwwagi, wady

C. hegemonii, hardrockowemu, propagandzie, andrzejkom, mamisynkowi, tchórzowi, żadnej, przeciwwadze, wadom

B. hegemonię, hardrockowego, propagandę, andrzejki, mamisynka, tchórza, żadną, przeciwwagę, wady

N. hegemonią, hardrockowym, propagandą, andrzejkami, mamisynkiem, tchórzem, żadną, przeciwwagą, wadami

Ms. hegemonii, hardrockowym, propagandzie, andrzejkach, mamisynku, tchórzu, żadnej, przeciwwadze, wadach

W. hegemonio!, hardrockowy!, propagando!, andrzejki!, mamisynku!, tchórzu!, żadna!, przeciwwago!, wady!
2009-10-30T19:08:50+01:00
M.andrzejki
d.andrzejek
c.andrzejką
b.andrzejki
n.andrzejkami
m.andrzejkach

m.mamin synek
d.mamin synka
c.mimin synkowi
b.mamin synka
n.mamin synkiem
m.mamin synku
chyba tak ma być:) pozdro