Odpowiedzi

2010-03-28T08:49:47+02:00
2,071*300=621,3
50*2,08*2=208
21,07*2,6=54,782
1,4 x 1,4 =1,96
0, 63 x 34,8 =21,924
61,32 : 6 =10,22
41,31 :1,7 =24,3
6,156 : 18 =0,342
11,016 : 0,34=32,4
837,2 : 0,23 =3640

LICZE na Naj;))

pzdr : miss001
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T08:50:20+02:00
2,071 x 300 = 0,007
50 x 2,08 x 2 =104*2=208
21,07 x 2,6 =54,782
1,4 x 1,4 =1,96
0, 63 x 34,8 =21,924
61,32 : 6 =10,22
41,31 :1,7 =24,3
6,156 : 18 =0,342
11,016 : 0,34=32,4
837,2 : 0,23 =3640
2010-03-28T08:50:35+02:00
621,3
208
54,782
1,96
21,924
10,22
24,3
0,342
32,4
3640