Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T15:44:38+01:00
Latem jest więcej opadów deszczu przez który wzbiera sie woda w rzekach jeziorach itp. wczesna wiosna topnieje śnieg który także powoduje podnoszenie się poziomu wody w zbiornikach wodnych.. : ) : D
8 4 8
2009-10-30T15:45:43+01:00
Latem jest więcej opadów deszczu, przez który wzbiera woda w rzekach, jeziorach itp.
wczesną wiosną topnieje śnieg, który także powoduje podnoszenie si poziomu wody w zbiornikach wodnych
16 2 16
2009-10-30T15:46:52+01:00
Jeżeli spadnie śnieg to potem topnieje pod wpływem słońca robi się woda ze śniegu
padanie deszczu
temperatura
słońce
gorąc upał
5 1 5