Odpowiedzi

2010-03-28T14:06:26+02:00
Sakrament pojednanie można porównać do sakramentu chrztu ponieważ na chrzcie zostaliśmy włączeni w spolnote KOścioła Swiętego i została nam darowana kara grzechu pierworodnego pierwszych ludzi. Podczas spowiedzi, Bóg ma tak wielkie miłosierdzie że przebacza nam wszystkie grzechy. Jest to zanurzenie sie duszy w krwi Chrystusowej przez którą zostaje oczyszczona.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:10:13+02:00
SAKRAMENT POJEDNANIA PRZYRÓWNUJE SIĘ DO SAKRAMENTU CHRZTU ŚW DLATEGO,ŻE W SAKRAMENCIE POJEDNANIA BÓG ODPUSZCZA NAM NASZE GRZECHY I STAJEMY SIĘ CZYŚCI,A W SAKRAMENCIE CHRZTU PO PRZEZ CHRZEST ŚW POZBYWAMY SIĘ GRZECHU PIERWORODNEGO I STAJEMY SIĘ DZIEĆMI BOŻYMI.W OBU SAKRAMENTACH POZBYWAMY SIĘ GRZECHU I DLATEGO MOŻEMY PORÓWNAĆ TE DWA SAKRAMENTY
2 3 2
2010-03-28T14:26:19+02:00
Ponieważ odpuszcza grzechy
2 3 2