Odpowiedzi

2010-03-28T09:58:34+02:00


Szanowni Nauczyciele!

Szanowni Nauczyciele, piszemy do Was list z podziękowaniem.
Dziękujemy Wam za trud jaki włożyli Państwo w naszą edukację i rozwuj umysłowy. Dzięki Wqam być może znajdziemy w przyszłości pracę z dobrym wynagrodzeniem. Kiedy już będziemy pracować nie zapomnimy o Waszych staraniach, by zapewnić na godziwą przyszłość.
DZiękujemy Wam jeszcze raz i ślemy pozdrowienia
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T10:09:57+02:00
Drodzy Nauczyciele!

Chcielibyśmy wam podziękować za trud włożony w swoją pracę. Wiemy, że praca nauczyciela wymaga cierpliwości, spokoju i opanowania. Dziękujemy wam za dobre jak i złe oceny, które mobilizują nas do jeszcze większego wysiłku umysłowego.
W imieniu nas, wszystkich uczniów tej szkoły serdecznie wam dziękujemy, że poświęcacie czasami całe noce na sprawdzanie naszych sprawdzianów, kartkówek. Mamy nadzieję, że będziecie dalej nas kształcić i poszerzać naszą wiedzę.
Kończąc już nasz list jeszcze raz wam z całego serca dziękujemy i gwarantujemy, że wasza ciężka praca włożona w nasze wychowanie na pewno się nie zmarnuje.

Z poważaniem
uczniowie
7 4 7