Proszę o pomoc w rozwiązaniu tych zadań.
1)√∛0,000 001=
2)3∛-64=
3)∛√(-8)²=
4)√3 13/81=

5)3√7-12√7=
6)∛9-2∛9=
7)⁵√7-2⁵√-7=
8)∛-6+∛6=
9)2√5 * 4√3=
10)2∛3 *3∛-2=
11)8⁵√16(kreska ułamkowa)16⁵√8=
12)2√30(kreska ułamkowa)√5=

13)√(5³)²=
14)√(0,1²)³=
15)∛(7²)³=
16)∛9⁶=
17)(7√7)²=
18)7∛7(∛7)²=
19)(√7∛7⁶)²-
20)1(kreska ułamkowa)7³ √49 * √7⁴=

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-30T16:24:27+01:00
1)√∛0,000 001=√0,01=0,1
2)3∛-64=3*(-8)=-24
3)∛√(-8)²=∛8=2
4)√3 13/81=√256/81=16/9
5)3√7-12√7=-9√7
6)∛9-2∛9=-∛9
7)⁵√7-2⁵√-7=3⁵√7
8)∛-6+∛6=0
9)2√5 * 4√3=6√15
10)2∛3 *3∛-2=6∛-6
11)8⁵√16(kreska ułamkowa)16⁵√8=8⁵√8*⁵√2(kr. uł.)16⁵√8=1/2⁵√2
12)2√30(kreska ułamkowa)√5=2√5*√6(kr. uł.)√5=2√6

13)√(5³)²=125
14)√(0,1²)³=0,001
15)∛(7²)³=49
16)∛9⁶=81
17)(7√7)²=49*7=343
18)7∛7(∛7)²=49
19)(√7∛7⁶)²=(49√7)²=2401*7=16807
20)1(kreska ułamkowa)7³ √49 * √7⁴=1(kr. uł.)343*7*49=1/117649


(Sprawdź, bo mogłem gdzieś popełnić błąd)
2009-10-30T20:52:15+01:00
√0,01=0.1
-4
2
√256/81=16/9
-9√7
-∛9
7) nie wiem do czego ta piątka
0
8√15
6∛-6
11) ---
(10√6)/5