UWAGA! Za to ŁATWE zadanie daje aż 33 PUNKTY! Opłaca się!

Napisz, krótkie zaproszenie na spektakl pt. "Romeo i Julia" do Pani Dyrektor. Zaproszenie, ma byc krotkie ale sensowne i zrozumiale.
UWAGA! Pisząc zaproszenie dodaj, że jest ono stworzone przez klasę 1d.

DAJĘ Naj Kazdemu KTO NAPISZE! :)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T10:01:20+02:00
Zaproszenie
Klasa 1d zaprasza szanowną P. dyrektor na spektakl pt. "Romeo i Julia". Odbędzie się ono na duzej sali gimnastycznej w środę 31 marca o godzinie 12:30. Pozdrawiamy Id
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T10:02:46+02:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszamy szanowną Panią Dyrektor na świetny spektakl, mianowicie "Romea i Julię" w wykonaniu naszej wspaniałej klasy, 1d! Odbędzie się on w naszej szkole, 4 kwietnia o godzinie 11:45 na sali gimnastycznej. Prosimy o przybycie i życzymy miłej zabawy.

Organizatorzy, klasa 1d.
1 5 1
2010-03-28T10:03:47+02:00
Zaproszenie

Mam wielką przyjemność zaprosić Panią dyrektor do naszej szkoły na spektakl pod tytułem
,,Romeo i Julia '' ,który odbendzie sie 30 marca o godzinie 15: 30.Serdecznie zapraszamy.W imieniu całej kasy zaprasza przewodniczący.
1 3 1