1. Zaproponuj tytuły odpowiadające treśći poszczególnych fraszek współczesnych. !!!NIE Z NETA TYLKO TAK OD SIEBIE !!!

"Mimo najszybszych samolotów,
Do wczoraj nie ma już powrotu..."

"Nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka
- nie udźwigniesz."

"Łatwo ci zachować twarz,
gdy kilka na zmianę masz."

2.Do każdego z fragmentów fraszek dopisz kolejny wers. !!!NIE Z NETA TYLKO TRZEBA WYMYŚLIĆ!!!

1)Cierpliwość trzeba mieć,
.............................

2)Gdzie nie spojrzeć, wszędzie
.................................

3)Uśmiechnąłem się, troszeczkę
..................................

4).................................
Że je traktuje po przyjacielsku

3.Ułóż krótkie fraszki o wskazanych tytułach. !!!NIE Z NETA TYLKO TRZEBA WYMYŚLIĆ!!!

Te tytuły to :
1)Rada marzycieli
2)Pochwała

Za całość lub większość zrobione dobrze daje najj...^^
;**



2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T10:15:40+02:00
1

"Mimo najszybszych samolotów,
Do wczoraj nie ma już powrotu..." <-- "Odejście"

"Nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka
- nie udźwigniesz." <-- " Cierpienie"

"Łatwo ci zachować twarz,
gdy kilka na zmianę masz." <-- "Kłamstwo"

2

1) Cierpliwość trzeba mieć,
wszystko z godnością znieść.

2) Gdzie nie spojrzeć, wszędzie
smutek spowodowany odejściem...

3) Uśmiechnąłem się, troszeczkę,
gdy zobaczyłem jej łódeczkę.

4) Zwierzęta też mają duszę, więc nie dziwcie się,
Że je traktuje po przyjacielsku.

3

Rada Marzycieli :
Podobno wiara czyni cuda...
ciągle marzymy, że wszystko się uda.

Pochwała :
O tak, Jasiu, doskonale!
Do swego celu dąż wytrwale!


mam nadzieję, że pomogłam :)
20 4 20
2010-03-28T10:29:01+02:00
1.
"Upływ czasu"
"Ogrom"
"Maska"

2.

1-By móc się jej uczyć.
2-Cicho, a cmentarz huczy.
3-Aby przestali pytać "co się stało?".
4-Dziwią się zakonnice

3.
Nie przelewaj swoich marzeń na papier, bo już nigdy ich nie odzyskasz.

Chwalić dzień przed zachodem słońca to jak żegnać noc przed upływem dnia.
24 3 24