Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T10:15:36+02:00
- kupowanie energooszczędnych produktów AGD
- wyłączanie urządzeń elektrycznych, nie pozostawianie ich w stanie czuwania
- włączanie światła tylko wtedy, gdy jest to konieczne
- używanie żarówek o zmniejszonym zapotrzebowaniu na moc elektryczną
- ,,szybkie mycie", gdzie zużywa się jak najmniej wody
- podczas mycia zębów wlewanie wody do kubka, a nie zostawianie odkręconej
- dokręcanie wszystkich kranów, żeby woda nie kapała :)

więcej jakoś nie mogę wymyślić,liczę na naj :*
1 5 1
2010-03-28T10:16:00+02:00
Stosuje oszczędną gospodarkę elektryczną w prosty sposób, że wyłączam urządzenia w stanie czuwania i niskiego poboru energii, stosuje energooszczędne urządzenia (żarówki) oraz wyłączam światło w pokoju jak go nie potrzebuje (jest jasno) czy jak w nim nie przebywam.

Stosuje oszczędzaną gospodarkę wodną w prosty sposób, że zakręcam cieknące krany w domu (albo inwestuje w nowy kram), jak myje zęby to nalewam trochę wody do kubka i zakręcam kran by woda nieciekła oraz używam prysznicu zamiast tracić wodę w wannie.
Polecam się na przyszłość (biologia i chemia), a jakieś nieścisłości to proszę wyjaśnić pisząc na PW, pozdrawiam.
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T10:16:23+02:00
Są to proste czynności.
- dokręcanie kurków z wodą
- wyłączanie światła po wyjściu do innego pokoju
- oszczędność wody podczas kąpieli (najlepiej brać prysznic)
- niepozostawianie włączonego komputera, telewizora.
1 4 1