Odpowiedzi

2010-03-28T10:25:10+02:00
Ochrona srodowiska zajmuje sie przestrzeganiem wszystkich zasad ktore powinny byc przestrzegane przez ludzi. Zasady te dotycza np. tego w jakich miejscach mozemy smiecic, gdzie mozemy chałasowac, itp. Ludzie nie powinni dzialac ne terenach na ktorych zyja rożne gatunki organizmów poniewaz moze dojsc do zakłócenia rownowagi biologicznej. własnie z takich wynikajacych problemow powstaka Parki Ochrony Jakies pensjonaty itd.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T11:14:58+02:00
Ochrona środowiska jest to ochrona wszystkiego co związane jast z przyrodą np. stawiane są specjalne tabliczki na nrawnikach nie deptać zieleni to jest właś nie ochrona. można chronić np krokusu przecież są pod ochroną