Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T16:00:11+01:00
Modelunek światłocieniowy: polega na zróżnicowaniu czesci zacienionych i oświetlonych z uwzględnieniem cienia, półcienia i refleksu świetlnego.
31 3 31
2009-10-30T16:01:25+01:00
Modelunek swiatłocieniowy to tworzenie bryły za pomoca róznicowania waloru ,kontrastu barwy na róznie usytuowanych płaszczyznach danej bryły wzgledem światła

tak mało bo nie wiem więcej ale mam nadzieje, że pomogłam przynajmniej troche ;)
24 3 24