Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T10:41:02+02:00
Mazowieckie. stolica Warszawa. Powierzchnia 35 596 km kw.
sląskie . Stolica Katowice. Powierzchnia 12294km kw.
wielkopolskie. stolica Poznań. Powierzchnia 29 826 km kw.
Małopolskie. Stolica Kraków. Powierzchnia 15 144 km kw.
Dolnoslaskie. Stolica Wrocław. Powierzchia 19 948km kw.
Lódzkie. Stolica Łódź. powierzchnia 18 219km kw
Lubelskie . Stolica Lublin. Powierzchnia 25 155 km kw
Pomorskie. Stolica Gdańsk. powierzchnia 18 298km kw.
Podlaskie. Stolica Białystok. Powierzchnia 20 185km kw
Podkarpackie. stolica Rzeszów. Powierzchnia 17 926 km kw.
Kujawsko pomorskie. Stolica Bydgoszcz. Powierzchnia 17 970 km kw.
Zachodniopomorskie stolica Szczecin . Powierzchnia 22 901 km kw
Warmisko mazurskie. Stolica Olsztyn. Powierzchnia 24 202 km kw
Opolskie stolica Opole. Powierzchnia 9 412 km kw
Swietokrzyskie Stolica Kielce. Powierzchnia 11 642 km kw
Lubuskie. Stolica gorzów Wlkp. Powierzchnia 13 984km kw
1 5 1
2010-03-28T10:44:52+02:00
Warmińsko mazurskie - lasy , kraina wielkich jezior mazurskich
podlaskie- wysunięty na wschód i graniczy z Białorusią ma 3 powiaty grodzkie
mazowiecki- centrum polski , znajduje sie tam stolica polski
lubelskie- lublin pkb 69
świętokrzyskie=- kielce, atrakcje sandomierz święty krzyż góry
podkarpackie- rzeszów leży na południowym wschodzie
małopolskie-kraków pod wzgledem l. ludnosci jest on na 4 miejscu
śląskie- katowice powiaty grodzkie 19 ziemskie 17
łódzkie- łódz 43 miasta w tym tylko 3 maja prawa powiatów